Vismas supportavdelning ringde. Jag har sedan igår suttit med insikten om att den webshop jag ägnat så mycket arbetstimmar till inte kunde integreras med mitt ekonomiprogram som planerat. Detta på grund av att jag hade fått ett nytt kundnummer för shopen och därmed fann dessa två program inte varandra i deras system.
Jag blev så stressad av att få kännedom om problemet att jag hade svårt att sova i natt.
Tekniskt anande jag att det fanns en lösning men så länge den inte var bekräftad kunde jag inte få tankarna att komma till ro.

Nu har en underbar ängel på supporten ringt upp mig och berättat att de kommer att ordna detta åt mig. Visst det krävs en överlåtelse och lite mer tekniska saker innan allt är på plats men jag kan slappna av nu.
Så snart samtalat var över rann tårar av glädje att alla dessa arbetstimmar jag lagt ner på shopen inte var bortkastade.

Jag gör den här lösningen och köper den här tjänsten för att frigöra mer tid. Tid är för mig viktigt att få för att vara med mig själv och dem jag älskar. Naturligtvis får mina klienter och kursdeltagare tid av mig de också. När de är här så ligger all fokus på dem. Men sedan tar jag mig tid till mig själv och är lyhörd för kroppens behov av stöd.

Jag har en stor hälsoutmaning i botten och den lär jag känna mer och mer så att jag kan finnas där för mig själv när det blir tuffare stunder jag möter.

Så nu mina fina vänner som följer bloggen kan jag släppa spänningen. jag rodde det i hamn med några änglars hjälp.

Kram och ha en underbar dag.
Det ska jag ha.